Kapitel 19

Vi satt i vårat hus i Atlanta. Klockan var sent på natten men ingen av oss kunde sova. Vi satt tillsammans i soffan med tv:n på men ingen kunde koncentrera sig på tv:n heller. Allt som åkte omkring i vårat huvud var Tami. När jag träffade henne för sista gången hade hon förändrats så sjukt mycket. Hon bar inga glasögon längre. Hennes hår var mycket mörkare och hon var sötare än någonsin.
Melissa-glaser-and-the-secret-circle-gallery_large
Jag svalde hårt och vände blicken åt Justin som satt och stirrade på mig. ''Ska vi åka till Stratford imorgon istället?'' Föreslog han. Jag bet mig i läppen och tvivlade verkligen. ''Jag lovar att inte spendera tid med Caitlin endast. Jag ska spendera tid med dig'', sa han och kysste mig på läpparna. Jag log. ''Då kan vi åka imorgon'', sa jag och flyttade mig närmre honom. Han drog in mig i hans famn och vi låg i soffan och lyssnade på varandras andetag.

*

Nästa morgon vaknade jag av en duns. Både jag och Justin hade hamnat på golvet. Vi brast ut i skratt och vände våra huvuden åt klockan. Den var redan halv tre på eftermiddagen! ''Oj'', sa Justin. ''Bäst att vi packar.''
Jag nickade och reste mig upp. Jag sträckte ut min hand för att dra upp honom och han tog den. Tillsammans gick vi upp på vårat rum och började packa ner kläder och sånt som skulle behövas. ''Klar!'' Sa Justin. Fan. ''Första gången du är klar före mig!'' Ropade jag och flinade för mig själv. Jag kände Justins armar om mig. ''Det är för att jag är kung'', sa han och skrattade. Jag skakade på huvudet för mig själv och log. ''In you're dreams'', log jag. Justin pussade mig på läpparna och tog min hand. ''Ska vi åka eller?'' Frågade han.

kort kap men är så trött! det kommer mer sen. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer det inte mer???? :)

2012-05-09 @ 22:33:41
Postat av: Moa

MEEEER!!!!! OM DU INTE SKRIVER MER NU SÅ DÖÖÖÖÖÖR JAG!!!!!!!! Ps. JAG ÄLSKAAAAR DIIIIIIG!!!!! PUSS OCH KRAM :* <3333333

2013-01-25 @ 16:37:17
Postat av: Moa

MER!!!! NU!!!!!! :*

2013-01-31 @ 15:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0