Kapitel 6

Vi hade fått ställa in galan och jag vill inte ens nämna summan med pengar som vi fått betala. Ingen av oss fick ha ett hotellrum själva och vi fick inte gå ut på en vecka. Lite svårt, men med det menade hans mamma att vi endast fick gå på konserter, inga galor eller någonting. Vi skulle sitta och ruttna bort på hotellrummet i Mexico. Vi fick iallafall checka in på ett nytt hotell, det fick alla som bodde på hotellet.
Jag såg mig omkring i arenan och log stort.
2ahbev9_large
Introt på Drummer Boy började spelas och jag tog min position. Jag och resten av danscrewet helt stilla och inväntade rappen. När den väl började, så började vi dansa. Höger, vänster, höger arm upp, vänster arm ned, snurr, ned, hopp, le. Samma sak gjorde vi om tre gånger innan vi började dansa andra rörelser eftersom att Busta Rhymes kom ut på scenen och började sjunga. När låten var slut kom One Direction ut på scenen. Justin hade låtit de få uppträda på hans konsert, själv hade jag aldrig hört bandet. De började sjunga på någon låt vid namn ''What Makes You Beautiful'', och när de nådde refrängen log jag stort. De var riktigt begåvade! Chris Brown tog sedan över scenen och började sjunga Next to you med Justin. Vi fortsatte dansa och jag var riktigt glad den kvällen.

kort kap, men har slut på idéer för tillfället så de kommer mer ikväll elr imorn:) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0