Kapitel 3

Atlanta! Vi var hemma igen. Jag hade ringt Tami innan jag satte mig på flyget så hon visste mycket väl att jag skulle komma.
''Kom'', sa Justin och tog min hand. Jag kollade mig omkring och såg att vi var omringade av paparazzis. Jag orkade verkligen inte med de just nu så jag kollade ned i golvet och lät Justin dra med mig igenom folkmassan.
Tumblr_lvzdvilt761qe8z50o1_r2_500_large
''Jary!'' Ropade de från olika håll. Det var galet. Jag var världens kändaste kändisobjekt. Det var verkligen sjukt hur jag hade gått från den osynliga tjejen som ingen la märke till, till en kändis. Jag ryste till av bara tanken. ''Vad tänker du på?'' Frågade Justin när vi kom ut ur flygplatsen. Jag log. ''Inget speciellt. Bara på hur tur jag har som har dig'', sa jag. Han pussade mig snabbt på läpparna. ''Det är jag som har tur'', sa han och log. Jag var förvånad varje gång han sa det. Hur kunde han tycka att det var han som hade tur? Var han helt galen eller?
Vi satte oss i en taxibil och började åka mot Tamis hus där jag skulle av, sedan skulle Justin åka ytterligare två kilometer.
''Jag kommer sakna dig'', sa han. Jag skrattade. ''Vi ses imorgon igen, va?'' Sa jag och log. Justin nickade ivrigt. ''Längre än så tänker jag knappast vara utan dig'', sa han. ''Då ska du få se huset också.'' Jag log stort och pussade honom på kinden. ''Jag älskar dig'', viskade jag. Han log. ''Jag älskar dig också.''

Blev ett väldigt kort kap eftersom att jag måste slagga. Kommer mer imorn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0